میوه خشک استوایی

دکتر شایان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



میوه خشک استوایی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : چهار شنبه 8 بهمن 1399

امروزه میوه خشک استوایی به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است که می توانید بصورت اینترنتی نیز خریداری کنید. از طریق خرید آنلاین می توانید دسترسی آسان تری به انواع میوه خشک داشته باشید. میوه خشک مرغوب استوایی خوشبختانه در کشورمان ایران طرفداران زیادی به خاطر اطمینان بالا دارد و دارای قیمت های متفاوتی از سمت اکثر فروشندگان اینترنتی دارد.

میوه خشک در ایران به شکل چیپس میوه و در کمترین حالت به شکل حبه است. در حالی که مشابه خارجی این میوه خشک ها بیشتر به صورت حبه ای به فروش می رسد. هرچند که این موضوع فرقی در مصرف بوجود نمی آورد و در کنار نوشیدنی های گرم از جمله چای یا حتی انواع دمنوش های گیاهی بسیار دلپذیر است.

میوه خشک استوایی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

  • میوه خشک استوایی علاوه بر ماندگاری بالا در طی مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارد بلکه می تواند در قالب صادرات، سودآوری بسیار خوبی هم داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های بارز این میوه های خشک فاسد نشدن آنهاست و دارای کیفیت عالی و رنگ های متنوع هستند.
  • برای سلامتی بدن انسان فواید بسیار زیادی هم دارد.

میوه خشک استوایی شامل چه میوه هایی است؟

تنوع بالا در خرید میوه خشک استوایی باعث شده تا افراد برای پذیرایی و مهمانی های مختلف از تنقلات سالم بیشتر استفاده کنند. این میوه های خشک هم جلوه ای زیبا و شیک به میز پذیرایی شما می دهند و هم بعنوان میان وعده ای سالم به جای چیپس و پفک و غیره قابل استفاده هستند. این موضوع بخصوص برای افرادی که به سلامتی خود بیشتر اهمیت می دهند پررنگ تر است.

میوه های خشک نارگیل، انبه، پاپایا، پوملو، آناناس، طالبی، کرنبری، آلوئه ورا، زنجبیل، بلوبری و کیوی چند نمونه از انواع میوه خشک استوایی موژان هستند. شما می توانید این میوه خشک ها را به صورت اسلایس و یا حبه ای از شرکت موژان خریداری کنید. توصیه می کنیم با خرید چند میوه خشک، احساس همزمان طعم های ترش و شیرین را امتحان کرده و لذت ببرید.

قیمت خرید میوه خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بر حسب شرایط گوناگون برای خرید میوه خشک تعیین می گردد. مثلا مقدار و حجم محصول مورد نظر و سایتی که میوه خشک از آن تهیه می شود بسیارمهم است. همچنین مدت آماده سازی مخلوط چند میوه خشک استوایی هم دارای اهمیت است و باید خریدار این نکته را در نظر داشته باشد. ولی نباید کیفیت محصول بعنوان مولفه ای اساسی فراموش شود.

میوه خشک نارگیل موژان

خشک کردن میوه در روش صنعتی برای تولید کنندگان همواره سودمندتر است. زیرا در روش صنعتی به خاطر پایین آمدن هزینه های اضافه، بهره بیشتری از زمان برده و در نهایت محصول بدست آمده دارای کیفیت و مقدار بیشتری خواهد بود. البته از این نکته غافل نمانیم که سلامت و بهداشت میوه و همینطور خواص آن در این روش کاملا حفظ خواهد شد. به همین دلیل است که در عصر حاضر، کمتر تولید کننده ای حاضر به استفاده از روش های سنتی در فرآیند تولید میوه خشک است.

مزایای خرید میوه خشکهای متنوع از موژان

خوشبختانه چند سالی است که فروش انواع میوه خشک استوایی را در فضای مجازی و اینترنت شاهد هستیم. یکی از نکات مثبت اینگونه دادوستدها برخورداری از خرید محصول مورد نظر بصورت مستقیم از تولید کننده است. همچنین، شما می توانید با مطالعه مقالات درج شده در سایت موژان نسبت به ویژگی میوه خشک مورد نظر اطلاعات بیشتری بدست آورید. در این روش (خرید اینترنتی) دیگر نیازی به حضور واسطه گرها برای رسیدن کالا به خریدار نیست. برای استمرار و قوت گرفتن این روش ها و برای رونق فروش و حمایت از تولیدات شرکت ها، حضور شما عزیزان بسیارموثر خواهد بود.

میوه خشک انبه موژان

افزایش چنین خریدهایی از طریق اینترنت، به خاطر اینکه کالا بصورت مستقیم از تولید به مصرف می رسد، تازه تر بوده و از مرغوبیت بسیاربالایی برخوردار است. چون هریک از این میوه خشک های استوایی از رنگ های زیبایی برخوردارند، می توانید برای زیبایی بیشتر از هر کدام مقدار کمی در ظرف ریخته و زیبایی بشقاب پذیرایی تان را دوچندان کنید. در این حالت شما ظرفی مملو از خواص فوق العاده ای از انواع میوه خشکهای رنگارنگ خواهید داشت. توصیه می کنیم با مصرف میوه خشک استوایی، از طعم بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

تلفن تماس جهت تمامی سفارشات ( خرید عمده میوه خشک و سفارش تکی ) : ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹ آقای مقدم

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 52
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 264
:: بازدید ماه : 13882
:: بازدید سال : 37354
:: بازدید کلی : 274369

RSS

Powered By
loxblog.Com