دکتر شایان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تعمیرات دو سوت تعمیر | شرکت تخصصی دو سوت تعمیر
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

تیم تعمیرات دو سوت تعمیر

مزیت اضافی خرید لوازم خانگی شما در دو سوت تعمیر این است که بدانید در صورت نیاز به خدمات تعمیر ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

به عنوان یک مشتری محلی دو سوت تعمیر، در مورد تعمیرات لوازم خانگی هرگز نگران خدمات برون سپاری نباشید.

ما با افتخار به همه محصولاتی که می فروشیم خدمات ارائه می دهیم و تمام تعمیرات توسط تیم متخصصان داخلی ما انجام می شود.

از تعمیر یخچال گرفته تا خدمات شستشو و خشک کن ، مشکلی وجود ندارد که تکنسین های ما قبلاً آن را ندیده و حل نکرده باشند.

ما حتی برای رزرو نوبت های سرویس لوازم خانگی خود زحمت را برطرف کرده ایم.

تعمیرات دو سوت تعمیر

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خدمات سه سوت تعمیر
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 22 فروردين 1400

خدمات سه سوت تعمیر

خدمات گروه تعمیرات سه سوت تعمیر دارای سابقه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی با هدف هرچه کمتر کردن زمان انتظار برای تعمیرات و خدمات تعمیر سه سوت لوازم خانگی وبسایت خود را در سال ۱۳۹۹ تاسیس و شروع به خدمت رسانی و مشاوره آنلاین به هموطنان عزیز نمود. هدف ما همیشه حفظ رضایتمندی مشتری و تعمیر تمامی لوازم خانگی در حضور مشتریان، بدون جابجایی لوازم خانگی بوده و با عنایت حق، با افتخار دارا بودن ۱۰۰% رضایتمندی مشتریان تا به اینجا به این مهم دست یافتیم.

کافیست فقط یک بار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از تفاوت در نوع خدمت رسانی و سرویس دهی آنی سرویس مطلع و برای همیشه یکی از مشتریان راضی ما شوید. اگر لوازم خانگی شما نیاز به تعمیرات دارد، همین حالا فرم مشاوره رایگان تعمیرات لوازم خانگی را پر کنید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر سشوار

سشوار ، یک دستگاه الکتریکی است که برای خشک کردن و حالت دادن به مو استفاده می شود. سشوار با استفاده از یک فن الکتریکی کار میکند که باعث منفجر کردن هوا در سراسر یک کویل گرمایشمی شود ; همان طور که هوا از خشک کن عبور می کند گرم می شود. هنگامی که هوای گرم به موهای مرطوب یا خیس می رسد ،به تبخیر آب کمک می کند و باعث می شود که مو خشک شود. سشوار ممکن است با انواع برس ها و شانه ها برای حالت دادن به انواع مختلف مو مورد استفاده قرار گیرد. برای تعمیر سشوار مانند تعمیر هر وسیله ی دیگری شما اول باید علت اصلی را پیدا کنید ؛ یعنی بفهمید که مشکل از کدام قسمت است.

تعمیر شوفاژ

ما می دانیم که زندگی بدون شوفاژ چقد دلهره آور است. به همین دلیل ما قصد داریم راه حل های تعمیر شوفاژ را شما معرفی کنیم و بلافاصله تعمیر شوفاژ خود را شروع کنیم. مهندسین سه سوت تعمیر را بصورت 24 ساعته و 365 روز سال در دسترس هستند. شوفاژ (به فرانسوی: chauffage) یا حرارت مرکزی سیستمی است برای تولید گرما در منازل و ساختمان‌ها. در این سیستم گرما در شوفاژ خانه تولید شده و توسط لوله‌های رفت و برگشت به رادیاتور‌ها در دیگر نقاط ساختمان منتقل می‌شودمنبع در نوشتار سوفاژ نوشته میشود در خوانن شوفاژ گفته میشود.

ماشین ریش تراش های برقی بسیار متفاوت از تیغ های دستی معمولی هستند زیرا طوری طراحی شده اند که قطعات زیادی دارند که اکثر آنها پیچیده هستند. بنابراین ممکن است شناسایی مشکل و تعمیر ماشین ریش تراش آسان نباشد. با ما همراه باشید تا به حل مشکل شما کمک کنیم. ریش‌تراش یا خودتراش نوعی ابزار تیغ‌دار است که از آن برای تراشیدن موی بدن و معمولاً ریش و موهای زاید بدن استفاده می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی کاری دشوار به نظر می رسد ، اما 80٪ از تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط مشتریان ما “آسان” ارزیابی می شوند و به طور متوسط کمتر از 15 دقیقه طول می کشد تا انجام شود. ما به شما نشان می گوییم که چگونه عیب یابی کنید ، چه قطعاتی خراب هستند و چگونه می توان به سرعت و به راحتی آن را تعمیر کرد. ماشین ظرف‌شویی یک دستگاه مکانیکی برقی است که برای شستن و تمیز کردن ظرف‌ها و وسایل خوردن به کار می‌رود. از ماشین ظرف‌شویی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های منازل استفاده می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

برای دستگاهی مثل ماشین لباسشویی که اینقدر سخت کار می کند ، تعجب آور نیست که گاهی اوقات خراب شود یا کیفیت عملکرد آن تا حدی پایین بیاید و لباس های شما را به اندازه کافی تمیز نکند. برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود می توانید با متخصصین سه سوت تعمیر تماس(ارتباط با ما) بگیرید ، یا می توانید خود  نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. بیشتر این تعمیرات فقط به ابزار ساده نیاز دارند و خودتان می توانید در خانه این کار را انجام دهید. ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند.

تعمیر مانیتور کامپیوتر

کامپیوترها بدون نمایشگر بی فایده هستند. این راهنمای سه سوت تعمیر در مورد تعمیر مانیتور کامپیوتر ، نحوه کارکرد مانیتور رایانه ای صفحه ای تخت یا لوله ای ، مشکلاتی که اغلب اشتباه می شود ، نحوه شناسایی مشکل مانیتور رایانه و همچنین برای رفع آن به چه قطعات و ابزارهایی نیاز دارید. نکات موجود در این راهنمای رفع اشکال هم در صفحه نمایش تخت و هم در مانیتورهای رایانه ای از نوع لوله قدیمی وجود دارد. این شامل دستورالعمل های گام به گام برای نحوه آزمایش و تعویض فیوز مانیتور است. این راهنما همچنین شما را به تعمیر لوازم برقی ، تعمیر سیم برق و تعمیر کامپیوتر در صورت لزوم ارجاع می دهد.

نمایشگر رایانه یا مانیتور کامپیوتر(به انگلیسی: Computer monitor) یک دستگاه نمایش و خروجی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.

تعمیر مودم

سایت سه سوت تعمیر تصمیم دارد تا به شما دوستان عزیز نحوه رفع مشکلات و تعمیر مودم خود کمک کند. باما همراه باشید. اینترنت چیزی است که اکثر مردم هر روز به آن اعتماد می کنند ، با این وجود ارتباطات اینترنتی برای یک کاربر ناآگاه بسیار غیر قابل اعتماد و ناامید کننده است. تقریباً از قطعی برق تا طوفان خفیف ممکن است اتصال شما قطع شود و اگر اقدامات صحیح برای تشخیص و رفع مشکل انجام نشود ، گاهی اوقات ممکن است ساعت ها طول بکشد تا آن را برطرف کنید. این راهنما برخی اقدامات اساسی را که هر کاربر برای آزمایش و تعمیر بیشتر مشکلات اتصال خود انجام می دهد.

مودم یکی از ابزارهای رایانه‌ای است که برای اتصال دو رایانه به یکدیگر از راه خطوط گوناگون مخابراتی استفاده می‌شود. البته هر یک از این دو کامپیوتر می‌توانند راهی به یک شبکه رایانه‌ای باشند.

اجاق گاز یکی از مهمترین وسایل موجود در هر آشپزخانه است که منبع گرمای قوی لازم برای ایجاد تنوع گسترده ای از غذاهای خوشمزه را تأمین می کند. اجاق گاز برقی برای بسیاری از صاحبان خانه ها یک انتخاب محبوب است ، زیرا نصب آنها آسان است و کنترل دقیق و ثابت دما را برای پخت و پز روزمره ارائه می دهند. اما مانند سایر لوازم خانگی ، ممکن در بعضی موارد نیاز به سرویس و تعمیر بخاری گازی داشته باشید.

لوازم آشپزخانه شما هر زمان که لازم باشد باید در بالاترین بازده کار کنند. برای کمک به شما در عیب یابی و حل مشکلات مربوط به اجاق گاز ، جزئیات رایج ترین مشکلات تعمیر اجاق گاز را گردآوری کرده ایم. در حالی که برخی از این مشکلات به تنهایی قابل حل است ، برای دستیابی به بهترین نتیجه باید با خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی سه سوت تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر ال سی دی تلویزیون

در این قسمت از سایت سه سوت تعمیر ما مشکلات رایجی که برای ال سی دی تلویزیون پیش می آید را بررسی میکنیم . سپس در مورد روش های مختلف برای تعمیر ال سی دی تلویزیون و حل این قبیل مشکلات را مورد بحث قرار میدهیم .

ال سی دی تلویزیون یک فناوری‏ ‏‏ نمایش تلویزیونی بر اساس ‏‏ ‏‏نمایشگر کریستال مایع ‏‏است.‏‏ تلویزیون های ال سی دی قدرت بسیار کمتری نسبت به نمایشگرهای پلاسما مصرف می کنند زیرا به جای ساطع کردن آن بر روی اصل مسدود کردن نور کار می کنند.‏

تلویزیون (به فرانسوی: Télévision) از یونانی tele دور و vision دید یا نگاه، یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است.

‏یک نمایشگر ال سی دی از یک ماتریس منفعل یا یک شبکه نمایش ‏‏ماتریس فعال استفاده می‏‏ کند. ال سی دی ماتریس فعال نیز به عنوان یک نمایش ترانزیستور فیلم نازک‏‏(TFT) شناخته‏‏می شود.‏

تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال

این بار در سایت سه سوت تعمیر می خواهیم به شما دوستان عزیز نحوه عیب یابی و تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال را آموزش دهیم.

این راهنمای رفع اشکال در مورد تعمیر دوربین عکاسی نحوه کار دوربین های عکاسی ، مواردی که معمولاً اشتباه رخ می دهد و نحوه شناسایی مشکل را بیان می کند. دوربین های عکاسی دیجیتال با کیفیت خوب در واقع بدون دردسر هستند. در حقیقت ، بیشتر مشکلات در واقع مشکلات عکاسی است – نوردهی ضعیف ، نور ناکافی ، انگشت شست روی لنز – به جای مواردی که برای تعمیر نیاز دارید. حتی در این صورت ، دانستن اینکه دوربین های عکاسی چگونه کار می کنند و چه عواملی اشتباه ممکن است باعث شود دوربین شما با مشکلات کمتری ، عکس های عالی تولید کند.

تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی

بسیاری متوجه نیستند که لوازم الکترونیکی و وسایل مورد نیاز آنها بر اساس چندین مؤلفه داخلی ساخته شده است. که به صورت مشترک با هم کار می کنند. تا در نتیجه قابلیت ها و ویژگی های مورد نیاز آنها را ارائه دهند. به عنوان مثال ، یک موبایل اجزایی بیش از کاور ، دکمه ها و نمایشگرهایی است که مشاهده می کنید. در داخل دستگاه چند قطعه وجود دارد که اجزای لازم را در آن جای داده و به آنها وصل می کند. یکی از قسمت های اصلی آنها برد التکرونیکی نامیده می شود. در این مقاله به بررسی روش های تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی می پردازیم.

بُرد مدار چاپی یا برد الکترونیکی  (به انگلیسی: Printed Circuit Board (PCB)) شامل مجموعه‌ای از مدارهای الکتریکی بوده و می‌تواند یک طرفه(یک لایه مس)، دو طرفه(دو لایه مس) یا حتی چند لایه و به رنگ های سبز نارنجی و آبی مختلف باشد.

تعمیر چرخ خیاطی

افراد زیادی هستند که در خانه ی خود چرخ خیاطی دارند البته که داشتن آن اصلا ضروری نیست ،ولی برخی اوقات شما نیاز به تعمیر چرخ خیاطی دارید در برخی موارد شما خودتان میتوانید آن را با داشتن اطلاعاتی مفید تعمیر کنید و البته که در گاهی اوقات نیاز به کمک فردی متخصص دارید که ما به شما متخصصان سه سوت تعمیر را پیشنهاد میدهیم.

چرخ خیاطی یا ماشین خیاطی، در فارسی تاجیکی: ماشین دوزندگی، یک نوع ماشین است که برای دوختن پارچه، چرم، و غیره بکار می‌رود.چرخ خیاطی در دوره انقلاب صنعتی جهت کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به امر تولید اختراع شد. با اختراع چرخ خیاطی از حدود سال ۱۸۷۰ تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در صنعت دوخت و تهیه لباس انجام شد.

تعمیر دوچرخه

اینکه برخی اوقات دوچرخه شما خراب شود یا نیاز به تعمیر داشته باشد، امری کاملا عادی است حتما برای شما هم پیش می آید که به مکانیک یا مغازه ای که تعمیر دوچرخه را انجام میدهد دسترسی ندشته باشید یا وقت نداشته باشید تا بخواهید به آنجا مراجعه کنید.

در این صورت شما مجبور هستید که حداقل مهارت های تعمیر کردن دوچرخه را بلد باشید که برای تعمیر کردن هر وسیله ای اول باید قطعات استفاده شده در آن وسیله را بشناسید.

دوچرخه(بهانگلیسی:Bicycle)یکوسیله نقلیهٔپدالیاست که با نیروی انسان حرکت می‌کند. دوچرخه دارای دو چرخ متصل به یک شاسی است که یک چرخ در جلو و یک چرخ در عقب قرار دارد.بنا بر ضابطهاتحادیه جهانی دوچرخه‌سواریزیندوچرخه باید در سطحی بالاتر از پدال‌ها قرار گرفته باشد.

تعمیر کولر گازی

در این مقاله از مجموعه مقالات سه سوت تعمیر میخواهیم به آموزش تعمیر کولر گازی بپردازیم.

مانند هر وسیله ای ، کولرهای گازی برای ارائه عملکرد بهینه به کمی TLC نیاز دارند. این AC ها در دمای کمتر نگهداری نمی شوند و بیشتر در هوای گرم قرار دارند.

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

برای اطمینان از اینکه پس از گرم شدن هوا خونسردی خود را از دست نخواهید داد. از متخصصان سه سوت تعمیر خواستیم رایج ترین مشکلاتی را که در تهویه پنجره و مرکزی ایجاد می شود ، شناسایی کنند. آنها تعدادی مشکل را برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی یافتند.

تعمیر پی اس 4

پی اس 4 نزدیک به هشت سال دارد و حتی پس از انتشار پلی استیشن 5 ، رایج ترین مشکلات پی اس 4 هنوز وجود دارد. از چراغ چشمک زن گرفته تا پورتهای معیوب و هر آنچه در این بین است ، ما در سایت سه سوت تعمیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکلات رایج پی اس 4 را برطرف کنید.

پلی‌استیشن ۴ (به انگلیسی: PlayStation 4) (به‌طور مختصر پی‌اس۴ (PS4)) نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌است.

تعمیر هود آشپزخانه

نحوه عیب یابی و تعمیر هود آشپزخانه این بار در سایت سه سوت تعمیر.

پخت و پز غذا ، و ایجاد بخار و دود می تواند به کابینت و رنگ آن آسیب برساند. حتی می تواند باعث رشد کپک ها کابینت شود!

هود ها با داشتن مکنده های قدرتمند چند سرعته برای دفع دود و بو ، همراه با نور هالوژن برای روشن کردن ظرافت های آشپزی ، مجموعه وسیعی از گزینه های مفید و جذاب را برای بهبود هرگونه طراحی ، ایمنی و کیفیت آشپزخانه ارائه می دهند.

هواکش آشپزخانه که به آن هود (به انگلیسی: hood، به معنای سرپوش یا کلاه، به خاطر شکل هودهایی که مانند سرپوشی بالای اجاق قرار می‌گیرند) هم گفته می‌شود، وسیله‌ای برای از بین بردن بوی پخت ‌و پز در آشپزخانه‌های امروزی است. در واقع هود آشپزخانه، یک فن (هواکش) برقی است که در بالای اجاق گاز شما قرار می‌گیرد و وظیفه دارد بوهای نامطبوع، چربی و رطوبت آشپزخانه شما را حین آشپزی و پخت و پز روی اجاق گاز، از بین برده و هوای آشپزخانه را به نوعی تهویه کند.

تعمیر هارد دیسک اکسترنال

هارد به وسیله ای گفته میشود که میتواند اطلاعات و دیتا ها را در خود ذخیره کند دونوع هارد دارین هارد ssd و هارد hdd که هارد hdd در داخل لب تاب و کامپیوتر استفاده میشود اما هارد ssd وسیله ای است به شما الان معرفی میکنیم . هارد اکسترنال به وسیله ای گفته میشود که از بیرون به کامپیوتر وصل میشود تا بتوانید از اطلاعات داخل هارد استفاده کنید. هارد اکسترنال انواع مختلفی دارد که از طرق متفاوت میتواند به کامپیوتر وصل شود مثلا :usb ,wirelessy,fire wire …. با سایت سه سوت تعمیر همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کافی را برای تعمیر هارد دیسک اکسترنال خود پیدا کنید در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تر شما میتوانید از متخصصان سه سوت تعمیر استفاده کنید.

هارد اکسترنال قابل حمل و آسان برای استفاده وداری حافظه زیاد برای ذخیره سازی اطلاعات شما هستند .با استفاده از هارد اکسترنال شما میتوانید مقدار زیادی اطلاعات را با خود جا به جا کنید پس استفاده کردن از این وسیله امری کاملا منطقی است.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لوازم خانگی در محل , تعمیر , تعمیرات , تعمیرات تخصصی , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیر سشوار , تعمیر شوفاژ , تعمیر مودم , تعمیر ماکروفر , تعمیر جاروبرقی , تعمیر هارد دیسک اکسترنال , تعمیر پاور کامپیوتر , تعمیر ماشین ریش تراش , تعمیر هود آشپز خانه , تعمیر پی اس 4 , تعمیر کولر گازی , تعمیر دوچرخه , تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی , تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال , تعمیر چرخ خیاطی , تعمیر اجاق گاز , تعمیر ال سی دی تلویزیون , تعمیر مانیتور کامپیوتر , تعمیر ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین ظرفشویی , خدمات تیم سه سوت تعمیر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سرویس و تعمیر آسانسور
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 14 فروردين 1400

سرویس و تعمیر آسانسور

سرویس و تعمیر آسانسور تجاری برای حفظ امنیت کارمندان و مشتریان ضروری است. وقتی آسانسور جدیدی در ملک تجاری خود نصب می کنید ، ممکن است تکنسین های آسانسور شما بتوانند یک برنامه تعمیر و نگهداری معمول را به شما پیشنهاد دهند که به شما کمک می کند با تعمیرات منظم خود در مسیر خود باشید. با خدمات شرکتی که در نزدیکی سالت لیک سیتی تعمیرات آسانسور را ارائه می دهد ، می توانید مطمئن باشید که آسانسور شما آماده کار روان و ایمن است. برای پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری به ادامه مطلب بروید.

تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری

چند بار نیاز به تعمیر آسانسور تجاری خود دارم؟

آسانسور تجاری ممکن است بیش از سایر سیستم های ساختمان شما به نگهداری مکرر نیاز داشته باشد. شرکت های آسانسور معمولاً به مشتریان خود توصیه می کنند که حداقل هر ماه یکبار واحدهای خود را سرویس کنند. در کنار سرویس و تعمیر آسانسور به صورت ماهانه سبک ، شما همچنین باید یک سرویس بازرسی و تعمیر ایمنی را به صورت سالانه تنظیم کنید. بازرسی سالانه به شما کمک می کند تا هرگونه مشکل عمده ایمنی که ممکن است در آسانسور شما بوجود آید ، باشد.

آیا باید خدمات نگهداری خود را از قبل برنامه ریزی کنم؟

به جای اینکه مجبور شوید هر ماه برای راه اندازی بازرسی با شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور تماس بگیرید ، می توانید با راه اندازی این خدمات از قبل در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. بسیاری از شرکت های آسانسور برنامه های تعمیر و نگهداری ماهانه را برای مشتریان خود ارائه می دهند. هنگامی که برای خدمات تعمیر آسانسور خود برنامه ریزی می کنید ، می توانید ساختمان خود را برای خاموش کردن یا تاخیرهای لازم آماده کنید.

آیا خدمات نگهداری من تحت پوشش ضمانت قرار می گیرد؟

ضمانت آسانسور شما به مدل واحد شما و همچنین سیاست های تعمیر و نگهداری شرکت نصب کننده شما بستگی دارد. اکثر تکنسین های معتبر نصب و تعمیر آسانسور ضمانت های جامعی را برای خدمات خود ارائه می دهند. ضمانت شما ممکن است هزینه خرید قطعات تعویض را پوشش دهد و همچنین ممکن است تعمیرات غیرمنتظره را نیز پوشش دهد. اگر آسانسور شما نیاز به نگهداری دارد ، منتظر تماس تکنسین های محلی خود نباشید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آسانسور , سرویس و تعمیر آسانسورسرویس آسانسور , تعمیر آسانسور , تعمیر تخصصی آسانسور , تعمیرات آسانسور در محل , تعمیرات تخصصی آسانسور , تعمیر آسانسور سه سوت تعمیر , تعمیر آسانسور در منزل , تعمیرات آسانسور در محل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1400

نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی

وسایل برقی می تواند یک نعمت و نفرین باشد. هنگامی که برای اولین بار کالایی را خریداری می کنید ، جدید بودن کالا می تواند زندگی شما را آسان کند. اما همین که خراب شد ، احساس می کنید در یک فیلم ترسناک هستید. اگر بخارشوی شما کار نمی کند ، راهی برای عیب یابی و تعمیر بخارشوی شما وجود دارد. بالاخره آن انبوه لباسشویی بخار ، جمع نمی شود و خودش را کنار نمی گذارد!

نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی

بدون بخار یا بخار متناوب

این اتفاق بیشتر از تصور شخص می افتد. در صورت گرفتگی بخارشور رسوبات معدنی ، یک بخارشوی پوشاک می تواند تولید بخار را متوقف کند. اگر در کلاس علوم توجه کرده باشید ، پس به یاد خواهید آورد که آب حاوی انواع مختلفی از مواد معدنی است. اگر ماده معدنی مانند کلسیم از آب ساطع شود ، آنگاه یک لایه رسوب روی بخارشوی تشکیل می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، بخار نمی تواند حرکت کند. اما تمام کاری که شما باید برای تعمیر بخارشوی انجام دهید این است که بخارشور را بخور دهید. برای این کار ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک محلول ایجاد کنید که قسمتهای مساوی آب و سرکه باشد. لازم نیست از سرکه سیب گران قیمت خود استفاده کنید. سرکه سفید این کار را انجام خواهد داد.

بدون بخار یا از دست دادن بخار

اگر بخارشوی خود را پاک سازی کرده اید و هنوز کار نمی کند ، مخزن آب را در بخار خود بررسی کنید. اگر آب بخار تمام شود ، بخار تولید نمی شود. اگر به طور مداوم از بخارپز استفاده کرده باشید ، تا جایی که چیزی باقی نماند جریان بخار کاهش می یابد.برای تعمیر بخارشوی، آن را با آب بیشتری پر کنید و این باید مشکل شما را برطرف کند.

بخارشو روشن نمی شود

در صورت روشن نشدن بخارشوی ، برای تعمیر بخارشوی چراغ عملکرد را بررسی کنید. اگر چراغ خاموش است ، در این صورت ممکن است مشکلی در سوکت دوشاخه وجود داشته باشد یا فیوز در دوشاخه بخار منفجر شود. اگر دوشاخه سوخته است ، فیوز را عوض کرده و پریز برق دیگری را در خانه خود آزمایش کنید. حال اگر بخارشو روشن نشود ، اما چراغ روشن باشد ، این بدان معناست که ممکن است بخارشوی شما از رسوبات و مقیاس آهک مسدود شده باشد. این دلیل سو عملکرد سیستم شماست.

چگونه رسوبات و مقیاس آهک را از بخار شستشو دهیم؟

گاهی اوقات ، رسوبات و مقیاس آهک ممکن است در بخارشوی شما گیر کند. برای بیرون آوردن رسوب و آهک از بخار خود ، باید شلنگ ، تیر و سایر اتصالات موجود در بخار را جدا کنید. برای تعمیرات بخارشور ، آن را برداشته و آن را در یک غرق بزرگ یا حمام قرار دهید ، دریچه کوچک تخلیه را باز کنید و بخار را بیرون بکشید. آب را از طریق این سوراخ کوچک عبور دهید تا آب شفاف شود.



:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیرات , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیرات بخارشوی , تعمیرات بخارشور , تعمیر بخارشور , تعمیر بخارشوی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیرات لوازم خانگی در کرج
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : جمعه 6 فروردين 1400

تعمیرات لوازم خانگی در کرج

تعمیرات لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی کلی شما بازی می کنند ، و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند. به راحتی می توان فراموش کرد که وسایل خانه ما چقدر کار می کنند ، اما با خراب شدن آنها خیلی زود مشخص می شود. از انبوه ظروف کثیف گرفته تا فریزر پر از یخ ذوب شده ، مشکلات لوازم خانگی می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

به جای اینکه بخواهید همه مشکلات را به تنهایی برطرف کنید ، برای خدمات متخصص تعمیرات لوازم خانگی با آقای Appliance schedule برنامه ریزی کنید.

چرا تیم سه سوت تعمیر را برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنید؟
همه کار و کار تضمین شده است
دوستانه ، متخصصان محترمی که به موقع می رسند
تکنسین های باتجربه تعمیراتی که بار اول کار را به درستی انجام می دهند
صادقانه ، قیمت گذاری جلو (نرخ ثابت ، هرگز ساعتی)
زمان قرار ملاقات انعطاف پذیر متناسب با برنامه شما
پیشنهادات ویژه منظم برای پس انداز
ضمانت قطعات و کار
سرویس و تعمیرات لوازم خانگی که می توانید به آن اعتماد کنید
هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد که می توانید به خانه خود اعتماد کنید ، آقای لوازم خانگی کلیه شرایط را دارد. ما نه تنها تعهد "هیچ ردی از خود باقی نگذاریم" را رعایت می کنیم ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید. ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیرات در پشت متخصصان تعمیرات سه سوت تعمیر ایستاده ایم. هنگامی که آقای آقای لوازم خانگی را برای راه اندازی مجدد منزل خود انتخاب می کنید ، می خواهیم در تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

برای همه نیازهای تعمیرات لوازم خانگی خود از جمله:
تعمیرات و نگهداری لوازم آشپزخانه
تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی
قطعات لوازم خانگی
از یخچالهای گرم گرفته تا دریچه های مسدود شده خشک کن ، ما از همه مراقبت می کنیم. از همه مهمتر ، ما درک می کنیم که هیچ وقت مناسبی برای خراب شدن یا عملکرد ضعیف لوازم خانگی شما نیست. به همین دلیل تیم ما از تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی ایستاده اند تا کیفیت استثنایی خدمات شما را ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: تعمیرات لوازم خانگی در کرج , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات , تعمیر , تعمیر تخصصی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تایپوگرافی و کاربرد های آن در حوزه های گرافیک و وب
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399

شما می توانید حروف بدون تصویر یا تصویر بدون حروف و کلمات داشته باشید، اما اگر آنها را مانند یک پازل کنار هم قرار دهید، یک طرح خاص خواهید داشت.

تایپوگرافی

اثر هنری که پیام دارد و به تایپوگرافی معروف است. در دنیای امروز، با نگاه کردن به هر جهت، هنر چاپ را می بینیم.

کتاب‌هایی که می‌خوانیم، سایت‌هایی که روزانه باز می‌کنیم و حتی در زندگی روزمره‌مان بسته‌بندی محصول، بیلبورد و تایپوگرافی دارند.

وقتی صحبت از ارتباطات بصری به میان می آید، تایپوگرافی مهم ترین بخش پازل کسب و کار برای انتقال پیام برند است.

با تعریف تایپوگرافی و تاریخچه مختصری از آن شروع می کنیم. سپس به چاپ فارسی، کاربرد آن، نکات و قواعد طراحی چاپ و تاثیر آن می پردازیم.

در نهایت به آموزش چاپ، اجرای برنامه های چاپ و کتاب های درسی در این زمینه می پردازیم.

پس از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود با تایپوگرافی بهتر آشنا شوید و از این روش در طراحی گرافیک، طراحی سایت و ... استفاده کنید و حتی نام برند خود را بر روی عکس

محصولات فروشگاه اینترنتی خود درج کنید.

ریشه این کلمه تایپوگرافی یونانی است. این کلمه از دو نوع اشتباه تایپی غیر از گرافیک تشکیل شده است.

اشتباه تایپی در این کلمه به معنای "فرم" و گرافیک به معنای "نوشتن" است. وقتی این دو کلمه در کنار هم قرار می گیرند به معنای شکل دادن یا به وجود آمدن است.

تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی هنر ترکیب حروف و متن به گونه ای است که متن خوانا، قابل فهم و از نظر بصری برای بیننده جذاب باشد.

تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی شامل سبک، شکل و ساختار قلم است که هدف آن ایجاد احساسات و انتقال پیام های خاص به مخاطب است. به طور خلاصه،

تایپوگرافی یا نویسه‌نگاری هنر و فن حروف‌چینی (حروف‌نگاری) برای نمایش زبان است.

 

تاریخچه چاپ کتاب به قرن سیزدهم باز می گردد. اروپاییان قرون وسطی آن زمان از سفال های یک حرفی برای نوشتن روی دیوار استفاده می کردند.

بعدها، در قرن پانزدهم، ماشین چاپ توسط یوهان گوتنبرگ اختراع شد. در این زمان هنر چاپ ابداع شد تا کلمات چاپی را به شکلی متفاوت و زیبا ارائه دهد.

اما چاپ مدرن در اواخر قرن نوزدهم توسط Bauhaus و Tishgold توسعه یافت. باهاوس سبک جدیدی از چاپ را در زمینه چاپ پیاده سازی کرد.

باهاوس عناصر تزئینی و ترکیب متقارن را کنار گذاشت و به جای تایپوگرافی کلاسیک، از بسیاری از حروف دست ساز و بی پایه با خطوط و پس زمینه سیاه و قرمز پررنگ استفاده

کرد تا صفحه را بشکند و صفحه را به اجزای متفاوت تقسیم کند تا توجه بیننده را به خود جلب کند. نگاه کن

در ابتدا این نوع چاپ با انتقادات زیادی مواجه شد و چاپ مدرن به عنوان یکی از شاخه های غیرعادی طراحی مدرن به حساب می آمد، اما با گذشت زمان این روش طرفداران زیادی پیدا کرد و اصول و قواعد را تحسین کرد.

تاپیوگرافی در ایران

تاریخچه خوشنویسی در یک قرن اخیر در ایران نشان می دهد که ایرانیان خوشنویسی را می شناسند و می دانند چگونه از آن برای خلق طرح های هنری استفاده کنند. اما تعریف چاپ در ایران با سایر کشورها متفاوت است.

تایپوگرافی در ایران

در کشورهای غربی، چاپ هنری است که فقط از فونت استفاده می کند.

در حالی که در نمایشگاه‌های هنری ایران می‌بینیم که آثار مختلفی با نام «تایپوگرافی» گرد هم می‌آیند.

مانند حروف تایپوگرافی، حروف دستی (خط و انواع آن) و ... در کنار یک تصویر (عکس، تصویرسازی) شاید بتوان با ترکیب این آثار به تعریفی تقریبی از اصطلاح تایپوگرافی ایرانی

دست یافت.

در کشورهای سبک این هنرها جدا هستند و تعریف خاص خود را دارند.

تایپوگرافی فارسی

در ده سال اخیر در ایران، رابطه نوع و تصویر موضوع بحث های زیادی بوده است. اگر در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می کنید، باید از تاثیر تایپوگرافی فارسی بر رفتار و فرهنگ طراحی ایران آگاه باشید.

تایپوگرافی فارسی

پنجمین رویداد طراحان گرافیک با نام دوسالانه سرو نقره ای در نیمه دوم سال 96 برگزار شد. در اولین نشست تخصصی این رویداد، موضوع و محوریت موضوع تحت عنوان «طراحی

نوع» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آموزش تایپوگرافی; از اصول اولیه تا طراحی عملی

برای طراحی بهترین تایپوگرافی برای برند خود، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و قبل از توسعه در مورد آنها تحقیق کنید.

آموزش تایپوگرافی

هویت نام تجاری

هویت برند مجموعه ای از ارزش ها، نحوه ارتباط با مشتری، نحوه ارائه محصول به مشتری، ارتباط شما با مخاطب و در واقع احساسی است که به مخاطب منتقل می کنید.

نام برند و فردیت برند (کل رفتار تجاری شما) برای مدت طولانی در زبان و ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.

هویت نام تجاری

بهتر است قبل از ایجاد یک لوگو فکر کنید و تصمیم بگیرید که دوست دارید چگونه به نظر برسید؟ به طور رسمی خشک یا دوستانه؟

احتمالاً با شنیدن نام برندهای بزرگی مانند کوکاکولا یا پپسی، لوگوی این برند، تبلیغات و شعارهای این برندها به ذهنتان خطور می کند.

یک برند خوب در ذهن تمام مخاطبان ماندگار خواهد ماند برای طراحی لوگو و برند خوب سعی کنید با تیم های حرفه ای مانند:

طراحی لوگووین , لوگونومی , آرمکده و...همکاری کنید که لوگویی ماندگار برای شما خلق کنند. 

همه این موارد در کنار هم، از رنگ برند گرفته تا تبلیغات، چهره برند هستند که نشان می دهد قوی هستند و در ذهن مخاطب ماندگار هستند.

لحن برند

دوست دارید با چه لحنی با مخاطب صحبت کنید؟ لحن شفاهی یا نوشتاری؟ در این مورد مهم است که بدانید کدام جمله را می خواهید به عنوان پیام منتقل کنید و آن را به درستی منتقل کنید.

اگر لحن برند شما رسمی است، شاید هنگام نوشتن و انتخاب فونت بهتر باشد از فونت های ساده و مینیمال استفاده کنید و فقط روی جمله به مخاطب توجه کنید.

ایده پردازی

اگر ایده ای برای چاپخانه منحصر به فرد ندارید، بهترین راه این است که کار طراحان و رقبای کسب و کار خود را ببینید.

با دیدن نمونه های آنها می توانید ایده جدیدی در ذهن خود شکل دهید. شبکه های اجتماعی مانند پینترست را دنبال کنید.

عملکرد

فونتی را که انتخاب می کنید با توجه به محل انتشار در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید تایپوگرافی را در سایتی منتشر کنید، فونت های مناسب سایت را انتخاب کنید.

اگر می خواهید روی پوستر چاپ کنید حتما سایز فونت مناسب را در نظر بگیرید تا کارایی و نتیجه کار مشکلی نداشته باشد.

بهره وری

کارایی چاپ به اندازه ظاهر آن مهم است. اول از همه باید سعی کنید تایپوگرافی خود را راهنمای خوبی برای مخاطبان کنید. پیام برند به وضوح به مخاطب منتقل می شود و سپس زیبایی و ظاهر مورد توجه قرار می گیرد.

درج اطلاعات: اطلاعات مهم را در بالای صفحه وارد کنید. پیام برند خود را در بالای صفحه و در مرکز مخاطبان خود قرار دهید. می توانید فونتی را انتخاب کنید که با بقیه متن متفاوت است و آن را با پررنگ برجسته کنید.

 


:: برچسب‌ها: تایپوگرافی , تاریخچه تایپوگرافی , تایپوگرافی فارسی , گرافیک , وب , تایپو , نوشتار , تایپوگرافی شخصی , تعریف تایپوگرافی , بهترین طراحان تایپوگرافی , تاپیوگرافی در ایران , تاثیر تایپوگرافی فارسی , گرافیک , گرافیکی , برند , برندشناسی , هویت برند , تایپوگرافی در برند , لوگو نوشتاری , طراحی تایپوگرافی , طرح تایپوگرافی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
میوه خشک استوایی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : چهار شنبه 8 بهمن 1399

امروزه میوه خشک استوایی به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است که می توانید بصورت اینترنتی نیز خریداری کنید. از طریق خرید آنلاین می توانید دسترسی آسان تری به انواع میوه خشک داشته باشید. میوه خشک مرغوب استوایی خوشبختانه در کشورمان ایران طرفداران زیادی به خاطر اطمینان بالا دارد و دارای قیمت های متفاوتی از سمت اکثر فروشندگان اینترنتی دارد.

میوه خشک در ایران به شکل چیپس میوه و در کمترین حالت به شکل حبه است. در حالی که مشابه خارجی این میوه خشک ها بیشتر به صورت حبه ای به فروش می رسد. هرچند که این موضوع فرقی در مصرف بوجود نمی آورد و در کنار نوشیدنی های گرم از جمله چای یا حتی انواع دمنوش های گیاهی بسیار دلپذیر است.

میوه خشک استوایی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

  • میوه خشک استوایی علاوه بر ماندگاری بالا در طی مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارد بلکه می تواند در قالب صادرات، سودآوری بسیار خوبی هم داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های بارز این میوه های خشک فاسد نشدن آنهاست و دارای کیفیت عالی و رنگ های متنوع هستند.
  • برای سلامتی بدن انسان فواید بسیار زیادی هم دارد.

میوه خشک استوایی شامل چه میوه هایی است؟

تنوع بالا در خرید میوه خشک استوایی باعث شده تا افراد برای پذیرایی و مهمانی های مختلف از تنقلات سالم بیشتر استفاده کنند. این میوه های خشک هم جلوه ای زیبا و شیک به میز پذیرایی شما می دهند و هم بعنوان میان وعده ای سالم به جای چیپس و پفک و غیره قابل استفاده هستند. این موضوع بخصوص برای افرادی که به سلامتی خود بیشتر اهمیت می دهند پررنگ تر است.

میوه های خشک نارگیل، انبه، پاپایا، پوملو، آناناس، طالبی، کرنبری، آلوئه ورا، زنجبیل، بلوبری و کیوی چند نمونه از انواع میوه خشک استوایی موژان هستند. شما می توانید این میوه خشک ها را به صورت اسلایس و یا حبه ای از شرکت موژان خریداری کنید. توصیه می کنیم با خرید چند میوه خشک، احساس همزمان طعم های ترش و شیرین را امتحان کرده و لذت ببرید.

قیمت خرید میوه خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بر حسب شرایط گوناگون برای خرید میوه خشک تعیین می گردد. مثلا مقدار و حجم محصول مورد نظر و سایتی که میوه خشک از آن تهیه می شود بسیارمهم است. همچنین مدت آماده سازی مخلوط چند میوه خشک استوایی هم دارای اهمیت است و باید خریدار این نکته را در نظر داشته باشد. ولی نباید کیفیت محصول بعنوان مولفه ای اساسی فراموش شود.

میوه خشک نارگیل موژان

خشک کردن میوه در روش صنعتی برای تولید کنندگان همواره سودمندتر است. زیرا در روش صنعتی به خاطر پایین آمدن هزینه های اضافه، بهره بیشتری از زمان برده و در نهایت محصول بدست آمده دارای کیفیت و مقدار بیشتری خواهد بود. البته از این نکته غافل نمانیم که سلامت و بهداشت میوه و همینطور خواص آن در این روش کاملا حفظ خواهد شد. به همین دلیل است که در عصر حاضر، کمتر تولید کننده ای حاضر به استفاده از روش های سنتی در فرآیند تولید میوه خشک است.

مزایای خرید میوه خشکهای متنوع از موژان

خوشبختانه چند سالی است که فروش انواع میوه خشک استوایی را در فضای مجازی و اینترنت شاهد هستیم. یکی از نکات مثبت اینگونه دادوستدها برخورداری از خرید محصول مورد نظر بصورت مستقیم از تولید کننده است. همچنین، شما می توانید با مطالعه مقالات درج شده در سایت موژان نسبت به ویژگی میوه خشک مورد نظر اطلاعات بیشتری بدست آورید. در این روش (خرید اینترنتی) دیگر نیازی به حضور واسطه گرها برای رسیدن کالا به خریدار نیست. برای استمرار و قوت گرفتن این روش ها و برای رونق فروش و حمایت از تولیدات شرکت ها، حضور شما عزیزان بسیارموثر خواهد بود.

میوه خشک انبه موژان

افزایش چنین خریدهایی از طریق اینترنت، به خاطر اینکه کالا بصورت مستقیم از تولید به مصرف می رسد، تازه تر بوده و از مرغوبیت بسیاربالایی برخوردار است. چون هریک از این میوه خشک های استوایی از رنگ های زیبایی برخوردارند، می توانید برای زیبایی بیشتر از هر کدام مقدار کمی در ظرف ریخته و زیبایی بشقاب پذیرایی تان را دوچندان کنید. در این حالت شما ظرفی مملو از خواص فوق العاده ای از انواع میوه خشکهای رنگارنگ خواهید داشت. توصیه می کنیم با مصرف میوه خشک استوایی، از طعم بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

تلفن تماس جهت تمامی سفارشات ( خرید عمده میوه خشک و سفارش تکی ) : ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹ آقای مقدم

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیره ماکروفر
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399

تعمیره ماکروفر 

کدام لوازم کوچک ارزش تعمیر دارند؟

وقتی وسایل آشپزخانه کوچکی خراب شد ، چه کاری انجام می دهید؟ بیشتر مردم آن را بیرون می اندازند و مورد جدیدی می خرند. اما آیا این حرکت درستی است؟ به هر حال ، با تماس با تعمیرگاه محلی یا تولید کننده ، برخی از لوازم کوچک می توانند بسیار مقرون به صرفه ترمیم شوند. در اینجا یک راهنما برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد ارزش تعمیر لوازم کوچک وجود دارد و چه زمانی بهتر است دستگاه خراب را دور بریزید و جایگزین آن کنید.

تعمیر ماکروفر سه سوت تعمیر

ماکروفر را تعمیر یا تعویض کنید

امروزه اکثر خانه ها دارای اجاق ماکروفر هستند و این امر آسان به نظر می رسد. اما وقتی کار شما متوقف شد ، ناگهان از خود می پرسید - آیا باید ماکروفر را تعمیر یا تعویض کنید؟

لوازم جانبی حدود 1ملیون قیمت دارد و باید حداقل برای هفت تا 10 سال کار کند. اگر مایکروفر شما نسبتاً جدید است و هزینه تعمیر ماکروفر کمتر از تعویض آن است ، رفع اشکال آن ارزش دارد.

به طور کلی ، مشکلات قابل رفع عبارتند از:

  • هنگام باز شدن در یا هنگام پخت و پز بدون نور
  • مشکلات تعویض درب
  • صفحه لمسی کار نمی کند

با این حال ، این مشکلات معمولاً جایگزین مایکروفر شما می شوند:

  • هنگام آشپزی صداهای بلند
  • وقتی دکمه Start را می فشارید ، صدای وزوز بلندی دارد
  • زمان پخت و پز بیش از حد معمول طول می کشد

اگرچه تعویض ارزانترین ماکروفر ممکن است هزینه کمتری داشته باشد ، اما مهم است که مزایای تعمیر ماکروفر موجود خود را در نظر بگیرید. با تعمیر سیستمی که از قبل دارید ، می توانید اخلال در زندگی خود را به حداقل برسانید و تجهیزات قدیمی را از محل دفن زباله دور نگه دارید. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری به خاطر بسپارید.

تعمیر ماکروفر خانگی

ماکروفر چند سال دوام می آورد؟

بیشتر ماکروفر ها حدود 10 سال دوام می آورند . اگر مال خود را تمیز نگه دارید و هنگام باز یا بسته شدن در مراقب باشید ، ممکن است چند سال اضافی داشته باشید.

چه عواملی باعث از کار افتادن مگنترون در ماکروفر می شود؟

مگنترون ها اغلب به دلیل شکسته شدن آهن ربا ، سوختگی پایانه ها یا آنتن ذوب شده از کار می افتند. وقتی دستگاه نتواند غذا یا مایعات را گرم کند ، متوجه این مشکل خواهید شد.

چه عواملی باعث خراب شدن دیود ماکروفر می شود؟

دیودهای ماکروفر سیگنال هایی را ارسال و دریافت می کنند که باعث کوتاه شدن آنها در طول زمان می شود. اگر هنگام روشن کردن بوی صدای بلند یا سوزش را احساس کنید ، این ممکن است منبع آن باشد.

علائم بد بودن ماکروفر چیست؟

چندین نشانه وجود دارد که ماکروفر خراب می شود یا شما نیاز به تعمیر ماکروفر خواهید داشت ، از جمله:

  • بدون حرارت دادن
  • مدت زمان بیشتری برای گرم کردن غذا طول می کشد.
  • جرقه یا صداهای غیرمعمول در حین کار.
  • روشن شدن در حالی که درب باز است.


:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیرات , تعمیر ماکروفر , تعمیر انواع ماکروفر , ماکروفر , تعمیرات ماکروفر , روش تعمیر ماکروفر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
محاسبه bmi دقیق
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 28 دی 1399

فرمول محاسبه BMI یا همان اندازه‌گیری شاخص توده بدنی به صورت مستقیم چربی‌های بدن را اندازه گیری نمی‌کند و نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد. بنابراین ابزار مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای نیست چرا که بیشتر وزن آنها از عضله است.



ورزشکاران حرفه‌ای بهتر است برای تشخیص میزان چربی‌های موجود در بدنشان از بادی آنالیز استفاده کنند. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که محاسبه بی ام آی از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن محسوب می‌شود که می‌تواند به پزشکان در تشخیص درجه چاقی کمک کند.


مطالعه بیشتر در مورد وارکوزیل


bmi چیست؟


BMI مخفف (Body Mass Index) است و به معنای شاخص توده بدنی است که ۱۸۰ سال پیش توسط آدولف کوتله (Adolphe Quetelet) محقق بلژیکی بیان شد.


شاخص توده بدنی در واقع، یک معیار غربالگری است که به کمک آن می‌توان میزان اضافه وزن یا کاهش وزن یا محدوده وزنی ایده‌آل را مشخص کرد.


محاسبه BMI دقیق به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه گیری نمی‌کند و برای بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال از دسته های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌کند که می‌تواند به پزشکان کمک کند شرایط  وزنی مردم را دنبال کنند و مشکل بالقوه را درافراد شناسایی کنند.


حمل کردن وزن اضافی می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری از جمله دیابت نوع ۲، فشار خون بالا و مشکلات قلبی و عروقی شود.


وزن بسیار پایین نیز می‌تواند خطر مشکلاتی مانند سوء‌تغذیه، پوکی استخوان و کم‌خونی را افزایش دهد.


BMI به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه‌گیری نمی‌کند و برای شاخص توده بدنی بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال در آن از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌شود که پزشکان با کمک آن می‌توانند شرایط وزنی افراد را دنبال و مشکل بالقوه آنها را شناسایی کنند.


محاسبه BMI در زنان و مردان


برای اندازه BMI در بزرگسالان باید از وزن و قد افراد مطلع باشیم. فرمول BMI با استفاده از واحدهای متریک به این شکل است BMI=kg/m2  یعنی برای محاسبه BMI یک فرد بالغ باید وزن به کیلوگرم را بر توان دوم قد به متر تقسیم کنیم.


بنابراین اندازه گیری دور شکم می تواند به عنوان مکملی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی در نظر گرفته شود و و در کنار دقت اندازه گیری bmi معیار بهتری از سلامتی را ارائه دهد.


محاسبه bmi در زنان و مردان


بر اساس مطالعات مراکز بهداشتی و درمانی، اندازه مرز خطر برای دور شکم به صورت زیر می باشد:


  • برای مردان بالغ: ۱۰۱ سانتی متر (۴۰ اینچ)
  • برای زنان غیر باردار: ۸۹ سانتی متر (۳۵ اینچ)


محاسبه BMI در کودکان و نوجوانان در بزرگسالان


مقدار BMI به سن و همچنین جنسیت مرتبط نیست


با این حال اندازه گیری BMI در کودکان و نوجوانان کمی متفاوت است. دخترها و پسرها با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند و میزان چربی بدنی‌شان در سنین مختلف متفاوت است.


به همین دلیل برای اندازه‌گیری BMI در طول کودکی و نوجوانی سن و جنسیت نیز فاکتور مهمی به حساب می‌آید. پزشکان و دیگر متخصصان سلامت، کودکان را با محدوده‌های وزنی سلامت، دسته بندی نمی‌کنند؛ چون: با گذشت هر ماه، بدن نوجوانان و کودکان تغییر زیادی می‌کند.


بدن دختران و پسران با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کند. با قد کشیدن کودک این شاخص‌ها نیز تغییر می‌کنند. پزشکان BMI  کودکان و نوجوانان را مانند BMI بزرگسالان با اندازه ‌گیری قد و وزن محاسبه می‌کنند.


برای محاسبه bmi کودکان سپس BMI بدست آمده را به همراه سن شخص روی جدول BMI جنسیت خاص قرار می‌دهند. نتیجه این کار نشان می‌دهد کودک یا نوجوان وزن سالمی دارد یا خیر.


چه کسانی می توانند از BMI و صدک BMI استفاده کنند؟


محاسبه ی BMI بهترین راه ارزیابی وزن سلامت در بزرگسالان است. صدک BMI بهترین روش ارزیابی وزن مناسب در کودکان ۲ سال به بالا است. بعضی افراد بزرگ‌سال که بدنی عضلانی دارند ممکن است BMI بالاتر از حد سلامت داشته باشند،


در حالی که چربی بسیاری کمی دارند مانند بدن‌سازان و ورزش‌کاران. شاخص BMI این ورزش‌کار را چاق نشان می‌دهد در حالی که چنین نیست، پس اندازه‌گیری بی ام ای برای همه کارایی ندارد.


بهترین راه برای کاهش BMI


تاکنون حتما متوجه شده‌اید که BMI بالا تا چه حد می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد و چه بیماری‌هایی را به دنبال دارد. اما آیا روش‌هایی برای کاهش BMI وجود دارد؟ بله. با انجام روش‌های زیر می‌توانید میزان BMI خود را پایین بیاورید.


۱– برنامه غذایی


یک برنامه غذایی کاهش وزن سالم سرشار از مواد مغذی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، دانه‌ها، پروتئین‌های بدون چربی و چربی‌های سالم است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش وزن انجام دهید،


کم کردن مقدار قند در برنامه غذایی است. دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم، مزایای فراوانی برای سلامتی به همراه دارد از جمله کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی و کاهش التهاب در بدن.


یک برنامه غذایی سالم، بیشتر تمرکزش روی مصرف میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، روغن زیتون و ماهی‌های چرب است.


در چنین برنامه‌هایی مقدار مصرف گوشت قرمز و شیرینی‌ها کم می‌شود. این غذا‌ها سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند فرد را برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه دارد و برای بدن، مواد مغذی سالمی را فراهم کند.


محاسبه bmi دکتر عنبرا - کاهش بی ام آی


بهترین روش برای مطمئن شدن از وضعیت سلامتی مراجعه و مشاوره با پزشک است، ما در اینجا با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط دکتر عنبرا متخصص لاغری و عمل اسلیو در تهران نکاتی را برای بهبود bmi بدن بررسی می کنیم: محاسبه bmi دکتر کرمانی


  • انتخاب هوشمندانه غذاها
  • برنامه ورزشی منظم
  • خواب کافی
  • کنترل استرس و اضطراب
  • مصرف غذاهای خانگی


۳. شاخص توده بدنی بالا ۳۰ داشته باشد به معنی چاق بودن است


پاسخ در حالت کلی خیر!


با اینکه این شاخص توده بدن یکی از بهترین روش‌ها برای مشخص کردن محدوده وزنی یا چاقی و لاغری در افراد است، اما نتایج آن برای همه یکسان نیست.


اندازه BMI بیشتر برای افراد معمولی جامعه درست است. برای مثال افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند اوضاعشان کمی فرق می‌کند. این افراد معمولا بافت ماهیچه‌ای زیاد و بافت چربی بسیار کمی دارند.


اغلب آن‌ها به واسطه توده عضلانی وزن زیادی دارند و شاخص توده آن‌ها ممکن است بالای ۲۵ و ۳۰ باشد، اما آیا آن ها واقعا چاق هستند؟


خیر! دلیل بالا بودن شاخص تنها عضلات آن‌ها است. زیرا عضله چگالی و وزن بیشتری نسبت به چربی دارد. ورزشکاران حرفه‌ای و عضلانی تنها وزنشان زیاد است. اما چاق نیستند و وضعیت سلامتی خوبی دارند.


افراد چاق چگونه باید شاخص بی ام آی خود را کاهش دهند؟


هرچقدر این شاخص بیشتر شود خطر افزایش عوارض و خطرات ناشی از چاقی نیز بیشتر  می‌شود. کار تا جایی پیش می‌رود که حتی ممکن است درصد مرگ و میر در این افراد نیز بالا برود.


مشاوره در مورد عوارض چاقی و بالا بودن bmi و روشهای کم کردن وزن سریع


مشاوره لاغری سریع و عوراض چاقی


بنابراین کسانی که شاخص توده بدنی بالا دارند، حتما باید با راهکارهایی وزن خود را کاهش داده و به محدوده وزنی سالم برگردند. افرادی که تنها اضافه وزن دارند می‌توانند با راهکارهای زیر وزن کم کنند.


و افرادی که BMI بالای 30 دارند یا به اصطلاح چاق هستند حتما باید علاوه بر روش های زیر نیم نگاهی هم به عمل جراحی لاغری یا عمل بای پس معده داشته باشند که در انتهای مقاله به آن پرداخته شده است.


۱. داشتن BMI پایین نشانه سلامتی است !؟


اینکه داشتن اضافه وزن با مواردی مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و افزایش کلسترول در ارتباط است منطقی و قابل قبول است. اما آیا داشتن BMI کم به معنی بهبود این علائم است؟


پاسخ این سوال در حالت کلی “خیر” است!


در یک بررسی از چندین مطالعه که BMI را بررسی کردند ، محققان با انجام تحقیقی بر روی ۴۰ هزار نفر از بزرگسالان پی بردند که ارتباطی خاصی بین BMI بالا و مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و قند خون بالا وجود ندارد.


حقایقی درباره محاسبه BMI که حتما باید بدانید


درباره BMI اغلب اغراق می‌شود و حتی ممکن است برخی افراد آن را معیار سالم یا ناسالم بودن انسان بدانند. اما واقعیت این است این شاخص سوای آنکه، واقعا 100 درصد دقیق نیست، بلکه هیچ پارامتر مرتبط با سطح سلامتی را هم نمی‌سنجد. 4 دلیل زیر به خوبی نشان می‌دهد که این شاخص معیار خوبی برای بررسی سطح سلامت افراد نیست.


BMI هیچ تفاوتی بین استخوان، چربی و عضله قائل نیست


بر اساس نتایج به دست آمده از اندازه گیری شاخص توده بدنی ورزشکاران ، افرادی که ورزشکار هستند و توده عضلانی زیاد دارند و همچنین افردی که بافت اسکلتی مستحکم و بزرگی دارند، اضافه وزن و حتی چاقی دارند. این در حالی است که ورزشکاران و افراد با استخوان‌های درشت معمولا بافت چربی کمی دارند و بالا بودن شاخص توده بدنی در آن ها به معنی چاق بودنشان نیست.


بلکه فقط نشان می‌دهد که وزنشان بالا است. علاوه بر این، این شاخص نمی‌تواند تشخیص دهد که چربی چگونه در بدن توضع شده و میزان آن دقیقا چقدر است.


BMI هیچ توجهی به وضعیت ژنتیک افراد نمی‌کند


این شاخص در ابتدا توسط سفیدپوستان اروپایی ابداع شده است، بنابراین اختلاف ژنتیکی شکل بدن را در نژادهای مختلف در نظر نمی‌گیرد.


BMI هیچکدام از پارامترهای سنجش سطح سلامتی را در نظر نمی‌گیرد


محاسبه BMI مواردی مانند فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید، قند خون و مارکرهای دیگری (که روش دقیق‌تری برای اندازه گیری سلامت است) را اندازه گیری نمی‌کند.


روش عمل اسلیو معده می تواند بسیار کارآمد باشد


BMI عادات کلی سلامت و سطح فعالیت شما را اندازه گیری نمی‌کند


سلامت ما به سادگی تنها یک عدد نیست و به اعداد و ارقام شاخص توده بدنی بستگی ندارد. به عنوان مثال، فردی با محاسبه ی BMI برابر با 30 دارای عادات و فعالیت های سلامتی خوبی است، ممکن است بسیار سالم‌تر از فردی با BMI 22 باشد که در حال نوشیدن الکل و سیگار کشیدن هستند و یا استرس زیادی در زندگی خود دارد و عادت های خوب مراقبتی ندارد.


ویدیو محاسبه bmi


 

 


:: برچسب‌ها: محاسبه bmi دقیق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لوله های پی وی سی برق
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 8 دی 1399

لوله های پی وی سی برق

لوله پی وی سی یکی از لوله های پلیمری (پلیمر polymer ماده‌ای شامل مولکول‌های بزرگی است که از به هم پیوستن واحدهای کوچک تکرار شونده که تکپار یامونومر نامیده می‌شود، ساخته شده‌است.) می باشد و به دلیل این که به سختی آسیب می بیند میتوان از پرکاربردترین انواع پلاستیک‏ها در صنعت از آن نام برد.

پی وی سی یک ماده همه کاره است که برای لوله ها, اتصالات استفاده می شود. pvcبرای کاربردهایی مناسب است که دمای از 140 درجه بیشتر نباشید ، بالاتر از این درجه حرارت ممکن است نرم شود و شکل خود را از دست دهد.

لوله پی وی سی

لوله های پی وی سی در انواع مختلفی از نظر کاربرد تولید می شود و پرتقاضا ترین نوع آن لوله برق می باشد. به دلیل این که لوله های پلاستیکی بسیار قابل اشتعال هستند ، پیمانکاران برای بازدهی بیشتر و جلوگیری از این مورد از لوله پی وی سی استفاده میکنند زیرا خاصیت خاصی دارند که آتش را گسترش نمیدهند و فقط همان نقطه که با آتش در تماس است سوخته می شود.

خاصیت لوله پی وی سی

لوله PVC به عمر طولانی شهرت دارد و در تماس با با اجسام به سختی آسیب میبند ، لوله پلیکا PVC با توجه به این خواص فنی و مکانیکی عالی و به صرفه بودن دارای اهمیت و محبوبیت بسیاری می باشد.

نمیتوان گفت لوله پی وی سی بی عیب است ، بله دارای معایبی هم هست اما به دلیل خواص فنی که در خطوط بالا بیان کردیم ، در بیشتر پروژه های ساختمانی از لوله پی وی سی استفاده می شود به طور مثال : انتقال فاضلاب – آبرسانی ( انتقال سیالات ) و … اما از عیوب لوله های PVC می توان به آن اشاره کرده که به هیچ عنوان برای سرویس های آب گرم مناسب نمی باشد! اما با توجه به تکنولوژی به کار رفته در شرکت تهران پولیکا ما این مشکلات را با درصد قابل توجهی بهبود ساخته ایم.



:: برچسب‌ها: لوله , لوله پی وی سی , لوله های پی وی سی , لوله برق پی وی سی , لوله های پی وی سی برق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 52
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 139
:: باردید دیروز : 31
:: بازدید هفته : 431
:: بازدید ماه : 14049
:: بازدید سال : 37521
:: بازدید کلی : 274536

RSS

Powered By
loxblog.Com